TU Warta jako pierwszy zakład ubezpieczeń w Polsce daje klientom możliwość zgłoszenia szkody za pomocą aplikacji Facebooka Messenger. Obecnie cały proces likwidacji szkód w Warcie można zrealizować mobilnie.
Warta otwiera profil na Facebooku
Dzięki wykorzystaniu technologii dostępnych w aplikacji Messenger, w tym m.in. Chatbota czy silnika „NLP” (Przetwarzanie Języka Naturalnego), klienci mogą skorzystać z użytecznych funkcjonalności dostępnych na smartfonie, tablecie oraz komputerze. Kluczowym rozwiązaniem, wspierającym poszkodowanych w trudnych dla nich momentach, jest możliwość zgłoszenia szkód za pomocą Messengera. Dzięki temu klient posiadający smartfona może przejść przez proces likwidacji bez konieczności kontaktu telefonicznego czy spotkania z rzeczoznawcą.
Statystki potwierdzają, że klienci w Polsce stają się coraz bardziej mobilni, oczekując tego samego od firm. Kluczowym momentem relacji klient-ubezpieczyciel jest likwidacja szkód. Aplikacja Warta Mobile, służąca do zarządzania procesem, stale otrzymuje bardzo dobre oceny od klientów. Dzięki rozwiązaniu Audasmart ubezpieczeni mogą nawet sami wyliczyć kwotę odszkodowania, które tego samego dnia może trafić na ich konto. Teraz Warta wykonuje kolejny krok, oferując klientom między innymi możliwość zgłaszania szkód za pomocą Facebooka.
Facebook jest odpowiedzią na potrzeby klientów
Korzystających przede wszystkim ze smartfonów oraz aplikacji Messenger. W budowę tej strony i jej funkcjonalności zaangażowane były osoby z wielu działów firmy, oprócz marketingu także likwidacji szkód, operacji, sprzedaży czy IT. Zaproponowane rozwiązanie jest unikatowe na polskim rynku i pokazuje podejście do obecności w mediach społecznościowych.
Klienci odwiedzający profil TU Warta w aplikacji Messenger mogą skorzystać z Chatbota
Zapewnia on szybką odpowiedź na kluczowe pytania dotyczące ubezpieczeń i Warty, przy zachowaniu najwyższych standardów ochrony danych osobowych. W przypadku pojawienia się zbyt skomplikowanych pytań, przełącza automatycznie rozmowę do konsultanta Warty, dzięki ścisłej synchronizacji Messengera z Działem Obsługi Klientów. Wsparcie Chatbota umożliwia kontakt klientom z Warty praktycznie 24 godziny na dobę. Messenger Warty zapewnia także funkcjonalności w postaci:
Zgłoszenia szkody – korzystając z tego rozwiązania klient może w kilku intuicyjnych krokach zgłosić szkodę majątkową w Warcie, w tym z tytułu polisy OC komunikacyjnego. Liczba danych wpisywanych przez poszkodowanego została ograniczona do niezbędnego minimum. Po ich wypełnieniu klient otrzyma potwierdzenie zgłoszenia, a przez kolejne kroki może przejść korzystając z aplikacji Warta Mobile.
Bazy wiedzy – to rozwiązanie umożliwia znalezienie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania klientów dotyczące ubezpieczeń, procesów, obsługi klienta czy produktów Warty. Odpowiedzi dostępne są 24/7.
Pola kontaktu – prosta ścieżka kontaktu z Wartą, w tym szybkie połączenie z infolinią Warty.